Kancelaria LT

Program KANCELARIA LT doskonale nadaje się do zastosowania w małych kancelariach adwokackich, biurach radcowskich i prawnych. Przejrzysty, prosty i łatwy w obsłudze, przyjazny dla użytkownika program umożliwi Państwu szybszą obsługę klienta, uporządkowanie pism i dokumentów, ułatwi dostęp do potrzebnej informacji. Program jest przeznaczony do pracy na pojedynczym komputerze, lecz wraz z rozwojem kancelarii może zostać zaktualizowany do wersji KANCELARIA 2, która jest przystosowana do pracy grupowej w sieci, przy czym dane już zapisane w programie KANCELARIA LT nie zostaną utracone - po zainstalowaniu programu KANCELARIA 2 można od razu kontynuować pracę.
 

Program składa się z kilku współpracujących ze sobą modułów: Uczestnicy postępowania, Repertorium, Czynności, Dokumenty, Kartoteki, Faktury oraz Opinie i ekspertyzy. Czynności administracyjne takie jak tworzenie kopii zapasowych i odtwarzanie bazy z kopii wykonuje Administrator systemu, posiadający dostęp do wszystkich funkcji programu, który w tym wypadku jest również jedynym pracownikiem kancelarii.

Dla każdego prawnika ważne jest zachowanie informacji o różnych zagadnieniach prawnych w formie bazy wiedzy, tak aby łatwo i szybko można było dotrzeć do potrzebnych dokumentów. W programie KANCELARIA LT służy do tego moduł Opinie i ekspertyzy, gdzie można gromadzić dokumenty pogrupowane według tematów i podtematów oraz oznaczać je dodatkowymi cechami. Dzięki tak skatalogowanym dokumentom można szybko dotrzeć do wcześniej wykonanych opracowań i ekspertyz.

Program KANCELARIA LT umożliwia eksport list spraw, uczestników postępowań, czynności, dokumentów, faktur, płatności oraz opinii i ekspertyz wyświetlonych na ekranie w formatach CSV, TXT, HTML, MS EXCEL i MS WORD.

Zobacz również

Pobierz demo

Uwaga!

Po uruchomieniu wersji demo pojawi się okienko logowania. W polu "Login" należy wpisać ADMIN, a w polu "Hasło" - admin. Proszę zwrócić uwagę, że login wpisujemy wielkimi literami, a hasło małymi.